COOKIES PRO PŘÍJEMNÉ NAKUPOVÁNÍ

Odsouhlasením cookies (preferenčních, statistických a marketingových) vám usnadníme používání naší webové stránky. Můžeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, mimo jiné za pomoci služeb společnosti Google. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení cookies najdete TADY.

Úvod »Zásuvné žárovky» MSD 90V/250-2 GY-9,5 Philips, 8500K, výbojka


        

MSD 90V/250-2 GY-9,5 Philips, 8500K, výbojka

doprava zdarma

skladem

 

Dostupnost: Do 5 dnů
Číslo produktu: 89106115
Výrobce: Philips
Patice: GY-9.5
EAN kód: 08727900915693
Cena bez DPH : 3 438 Kč (144 EUR)
Cena s DPH (21 %):
4 160 Kč (175 EUR)

do košíku:
  ks  
Teplota barev 8500 K. Patice GY-9,5. výkon 250 W. Životnost 2000 h

Technické parametry
PaticeGY9.5
Napětí90 V V
Výkon250 W
Teplota barvy8500 K
Životnost3000 h
Jas18000 lm
Hmotnost0.04 kg
Nominal wattage 250 W
Base GY9.5
Color temperature 8500K
Dimmable No
Lamp life 3000 h
Luminous flux 18000 lm
Voltage (lamps) 90 V
Weight 0,04 kg
Legal specifications
Ecodesign regulation Yes
Special product Not designed for household room illumination
Purpose Show effect lighting
Velikost balení 12 x 8 x 3.6 cm
Hmotnost balení0.1 kg


Světelné zdroje PHILIPS Historie značky Philips sahá až do roku 1891, kdy se krátce po svém založení stala jedním ze světově nejsilnějších výrobců žárovek s uhlíkovým vláknem. Během průmyslové revoluce také založila vlastní výzkumné laboratoře, které později světu velmi významně přispěly mnoha známými a dodnes používanými vynálezy. Mohli bychom jmenovat alespoň kompaktní audio kazety, kompaktní disky CD anebo podstatně starší rentgenovou lampu. V našem e-shopu máte možnost zakoupit nejčastěji právě žárovky značky Philips, která jsou prvním a tradičním produktem této společnosti s pevnými základy. V současné době se jedná o velmi silného výrobce spotřební elektroniky, ale produkty značky Philips zasahují rovněž do oblastí jako je zdravotnictví a samozřejmě stále osvětlovací technika. Na počátku 21. století se novým mottem společnosti stalo heslo „Sense and simplicity“, které má vyjadřovat celkové směřování a firemní kulturu značky Philips.

NTE0NDN